Фахівці Сокальської ДПІ ГУ ДПС у Львівській області щоденно надають фахові консультації та практичну допомогу платникам податків з питань застосування податкового законодавства та подання звітності.

Днями відбулась зустріч з платниками податків щодо актуальних питань пов’язаних із застосуванням спрощеної системи оподаткування.

Зустріч проведено у форматі конструктивного діалогу, під час якого обговорено, також, застосування можливостей електронного кабінету, мобільного за стосунку «Моя податкова», та інших сервісів ДПС. Пропонуємо ознайомитись з окремими питаннями, які було розглянуто під час зустрічі.

Як отримати витяг з реєстру платників єдиного податку в електронному вигляді? 

Відповідно до п. 299.9 ст. 299 ПКУ за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно у контролюючому органі за місцем податкової адреси отримати (у тому числі в електронному вигляді) витяг з реєстру платників єдиного податку. Строк надання витягу для зареєстрованих платників єдиного податку не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту, а для суб’єктів господарювання, які подали заяву щодо переходу на спрощену систему оподаткування, – двох робочих днів з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру. 

Форма Запиту передбачає проставляння платником податків відмітки у полі «Спосіб отримання витягу», а саме, безпосередньо в контролюючому органі або в електронному вигляді. 

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. 

Підприємець – платник єдиного податку першої – третьої групи може в меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету створити, підписати та надіслати до відповідного органу ДПС Запит за формою F1302101. 

У разі надсилання Запиту за формою F1302101 з відміткою «в електронному вигляді» у полі «Спосіб отримання витягу», платник єдиного податку отримує в електронній формі витяг за формою F1402101 у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету. 

 

Як подати заяву на спрощену систему оподаткування в електронній формі? 

Заява подається за вибором платника податків, зокрема, засобами електронного зв’язку в електронній формі. 

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. 

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. 

Для надання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування підприємцю потрібно: 

-в меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету обирається рік та місяць, в якому створюється Заява, та з переліку електронних форм обирається Заява за формою F0102003; 

-у запропонованій формі Заяви необхідно заповнити відповідні поля електронного документу, підписати та надіслати, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично; 

-у разі переходу на єдиний податок (перша-третя група) додатково до Заяви подається розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему. Для цього у вкладці «Додатки» обирається опція «Додати» Розрахунок за формою F0102103 та заповнюються обов’язкові поля. 

У разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції. 

Вкладка «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанції №2 щодо приймання та обробки Заяви, надісланої користувачу Електронного кабінету. 

 

Присутні одержали вичерпні відповіді на запитання та кваліфіковані роз’яснення, в межах чинного законодавства. 

Поширити: