УКРАЇНА
БЕЛЗЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
ХVІІ чергова сесія VІII скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Від 25 лютого 2022 року м.Белз №583
Про затвердження Цільової програми фінансового забезпечення 63 окремого батальйону територіальної оборони який дислокується в Червоноградському районі на 2022 – 2024 роки
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Белзька міська рада Львівської області, –
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Цільову програму фінансового забезпечення 63 окремого батальйону територіальної оборони який дислокується в Червоноградському районі на 2022 – 2024 роки, що додається.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з з питань фінансів та планування бюджету, з питань житлово-комунального господарства, екології та надзвичайних ситуацій
Міський голова Оксана БЕРЕЗА
Затверджено
рішенням сесії
Белзької міської ради
Львівської області
№ 583 від 25.02.2022року
Міський голова __________О.Береза
Цільова програма фінансового забезпечення 63 окремого батальйону територіальної оборони який дислокується в Червоноградському районі на 2022 – 2024 роки
Погоджено Голова комісії з питань з питань фінансів та планування бюджету ___________________________ «__»__________ 20_ року |
|
Погоджено Голова комісії з питань житлово-комунального господарства, екології та надзвичайних ситуацій ________________________ «__» __________ 20__ року |
|||
Погоджено Начальник відділу житлово-комунального господарства, капітального будівництва та інвестицій виконавчого комітету Белзької міської ради _______________ ________ «__» ________ 20__ року
|
|
Погоджено Начальник фінансового відділу Белзької міської ради
______________________ «__» __________ 20__ року
МП |
|
||
|
|
|
м.Белз
2022 рік
ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
фінансового забезпечення 63 окремого батальйону територіальної оборони, який дислокується в Червоноградському районі на 2022 - 2024 роки
РОЗДІЛ 1. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
В Україні формування та розвиток системи територіальної оборони здійснюється найбільш дешевим і найменш ефективним шляхом та певною мірою не відповідає сучасним вимогам та існуючим загрозам. Система комплектування військових частин і підрозділів територіальної оборони особовим складом залишається невпорядкованою, що на сьогодні є проблемою. На теперішній час максимально використовується ресурс радянської системи мобілізаційної підготовки, в основу якої покладено принцип загального військового обов’язку.
Існуюча система територіальної оборони не передбачає участі сил територіальної оборони в заходах цивільного захисту населення у мирний час та в умовах особливого періоду.
Законодавчо не визначено порядок залучення до складу сил територіальної оборони добровольців, молоді, яка навчається у закладах професійної (професійно-технічної) та вищої освіти.
Комплектування підрозділів територіальної оборони має бути змішаним. Насамперед необхідно здійснювати відбір на добровільних засадах за рахунок місцевого населення та молоді, яка досягла повноліття, а потім комплектувати відповідно до мобілізаційних завдань. Потребує перегляду питання щодо залучення жінок та молоді до військової служби в резерві територіальної оборони.
Призовники, які навчаються у закладах освіти, мають право на відстрочку від призову на строкову військову службу до лав Збройних Сил України і жодним чином не залучаються до військової справи, а після закінчення навчання здебільшого ухиляються від проходження військової строкової служби.
Разом з тим, потребують законодавчого визначення шляхи мотивації громадян до проходження контрактної служби у військовому резерві (належне грошове забезпечення, заохочення) та вдосконалення питання організації проходження служби у військовому резерві.
Не приділяється достатня увага і неефективно проводяться заходи щодо військово-патріотичного виховання, не використовуються позитивний досвід та можливості військових структур у формуванні та підготовці майбутніх захисників держави.
Діюча система територіальної оборони потребує сучасної матеріально-технічної бази, військової техніки для виконання завдань за призначенням.
Враховуючи зазначене, доцільно визначити такі завдання територіальної оборони в районі:
1) своєчасне реагування та вжиття необхідних заходів щодо оборони території та захисту населення на визначеній місцевості до моменту розгортання в межах такої території угруповання військ (сил) або/чи угруповання об’єднаних сил, призначених для ведення воєнних (бойових) дій з відсічі збройної агресії проти України;
2) участь у захисті населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, ліквідації наслідків ведення воєнних (бойових) дій;
3) участь у підготовці громадян України до національного спротиву;
4) участь у забезпеченні умов для безпечного функціонування органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування та органів військового управління;
5) участь в охороні та обороні важливих об’єктів і комунікацій, інших критично важливих об’єктів інфраструктури, визначених Кабінетом Міністрів України, та об’єктів обласного, районного, сільського, селищного, міського значення, районного у містах рад, сільських, селищних, порушення функціонування та виведення з ладу яких становлять загрозу для життєдіяльності населення;
6) забезпечення умов для стратегічного (оперативного) розгортання військ (сил) або їх перегрупування;
7) участь у здійсненні заходів щодо тимчасової заборони або обмеження руху транспортних засобів і пішоходів поблизу та в межах зон/районів надзвичайних ситуацій та/або ведення воєнних (бойових) дій;
8) участь у забезпеченні заходів громадської безпеки і порядку в населених пунктах;
9) участь у запровадженні та здійсненні заходів правового режиму воєнного стану в разі його введення на всій території України або в окремих її місцевостях;
10) участь у боротьбі з диверсійно-розвідувальними силами, іншими збройними формуваннями агресора (противника) та не передбаченими законами України воєнізованими або збройними формуваннями;
11) участь в інформаційних заходах, спрямованих на підвищення рівня обороноздатності держави та на протидію інформаційним операціям агресора (противника).
Беручи до уваги те, що територіальна оборона залишається на сьогодні одним з найбільш економічних та доцільних способів забезпечення і підтримання на високому рівні обороноздатності держави, захисту населення від ризиків виникнення надзвичайних ситуацій та загроз військового характеру за територіальним принципом формування сил територіальної оборони, надзвичайно актуальним є впровадження нових підходів та методів.
РОЗДІЛ ІІ. Визначення мети Програми
Цільова програма фінансового забезпечення 63 окремого батальйону територіальної оборони, який дислокується в Червоноградському районі на 2022 - 2024 роки (далі – Програма) розроблена відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
Мета Програми:- узгодження дій органів місцевого самоврядування, Збройних Сил України та інших військових формувань, загальноосвітніх навчальних закладів щодо цілеспрямованої підготовки молоді до захисту Вітчизни;
- підтримання мобілізаційної готовності підрозділів територіальної оборони, на рівні необхідному для виконання завдань за призначенням;
- підвищення рівня роботи органів місцевого самоврядування в проведенні військово-облікової роботи, залучення мобілізаційних ресурсів громади;
- матеріально-технічне забезпечення роботи, окремого батальйону територіальної оборони, роти охорони та штабу району територіальної оборони;
- організація співпраці з службою зайнятості щодо якісного проведення пропаганди серед потенційних кандидатів на військову службу за контрактом;
- надання методичної підготовки викладачам допризовної підготовки щодо організації військово-патріотичного виховання юнаків, забезпечення спеціальною літературою, наочними посібниками.
Основними завданнями Програми є:
- забезпечення територіальної оборони громади;
- організація і проведення навчань (зборів) з організаційним ядром, особовим складом окремого батальйону територіальної оборони та роти охорони;
- виконання планів підготовки штабу району територіальної оборони на 2022-2023 роки;
- забезпечення матеріальної бази пункту управління штабу територіальної оборони, документації штабу територіальної оборони;
- організація роботи з картотеками військовозобов’язаних та призовників, які знаходяться на військовому обліку;
- формування первинних документів особової справи призовників на військову службу за контрактом (в резерві);
- проведення заходів бойової та мобілізаційної готовності місцевого значення;
- організація підвозу до місць пов’язаних із виконанням військового обов’язку, призовом громадян України на строкову військову службу, військову службу за контрактом та військову службу в резерві;
- облаштування приміщення штабу територіальної оборони та пункту управління, забезпечення засобами зв’язку, комп’ютерною технікою, меблями, водопостачанням та водовідведенням, запасними джерелами живлення та інше.
Фінансування Програми проводиться за рахунок коштів міського бюджету (додаток1).
Заходи по реалізації Програми визначені у додатку 3.
РОЗДІЛ ІІІ. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, досягнення мети
Програма передбачає комплексне розв’язання проблем забезпечення планування заходів територіальної оборони, проведення навчань (тренувань) з територіальної оборони, матеріально-технічного забезпечення особового складу підрозділів територіальної оборони громади, пально-мастильними матеріалами. Виконання Програми дасть можливість виконати вимоги щодо підготовки підрозділів територіальної оборони, здійснення часткового матеріально-технічного забезпечення підрозділів територіальної оборони, які формуються районними територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки.
РОЗДІЛ IV. Обсяги та джерела фінансування Програми
Обсяги коштів на реалізацію програми визначається щорічно під час формування відповідного бюджету та внесення змін до них, виходячи з конкретних завдань Програми та реальних можливостей місцевого бюджету.
Фінансування Програми здійснюватиметься за рахунок коштів міського бюджету.
Реалізація Програми відбуватиметься протягом 2022-2024 років.
РОЗДІЛ V. Строки та етапи виконання Програми
Програма є короткостроковою, розроблена на період 2022-2024 р.
Строки виконання Програми – до 31 грудня 2024 року.
РОЗДІЛ VI. Очікувані результати виконання Програми
Виконання Програми дасть змогу забезпечити боєздатність підрозділів територіальної оборони шляхом:
- матеріально-технічного забезпечення, наметами для розгортання в польових умовах;
- організацією проведення навчань, зборів, тренувань військових частин, підрозділів територіальної оборони;
- активізація діяльності органів місцевого самоврядування, пов’язану з організацією територіальної оборони, удосконалити механізм координації роботи із залучення до цього процесу місцевих органів державної влади та місцевого самоврядування.
Паспорт програми
(загальна характеристика програми)
Цільова програма
фінансового забезпечення 63 окремого батальйону територіальної оборони, який дислокується в Червоноградському районі на 2022 - 2024 роки
- Ініціатор розроблення програми 63 окремий батальйон Червоноградського району
- Розробник програми Сектор цивільного захисту
- Співрозробники програми 63 окремий батальйон Червоноградського району
- Відповідальний виконавець програми Червоноградська РДА
- Учасники програми: 63 окремий батальйон територіальної оборони
- Термін реалізації програми 2022-2024рр
- Етапи виконання програми
(для довгострокових програм)
- Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, тис грн, всього 100,000
у тому числі:
- Коштів місцевого бюджету 100,000тис.грн
- Коштів інших джерел (вказати)
Державний бюджет
Обласний бюджет
Головний розпорядник
коштів __________________ ________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Відповідальний
виконавець програми
_____________________ ________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Додаток 1
До Цільової програми фінансового забезпечення 63 окремого батальйону територіальної оборони який дислокується в Червоноградському районі на 2022 – 2024 роки
Ресурсне забезпечення місцевої цільової програми
Цільової програми фінансового забезпечення 63 окремого батальйону територіальної оборони який дислокується в Червоноградському районі на 2022 – 2024 роки
(назва програми)
тис грн.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми |
2022 рік |
20 __ рік |
20 __ рік |
20 __ рік |
Усього витрат на виконання програми |
Усього, у тому числі |
100,000 |
|
|
|
100,000 |
місцевий бюджет |
100,000 |
|
|
|
100,000 |
кошти інших джерел* |
|
|
|
|
|
обласний бюджет |
|
|
|
|
|
державний бюджет |
|
|
|
|
|
*кожний бюджет та кожне джерело вказується окремо
Головний розпорядник коштів _____________________ _____________________
Міський голова Оксана БЕРЕЗА
Додаток 2
До Цільової програми фінансового забезпечення 63 окремого батальйону територіальної оборони який дислокується в Червоноградському районі на 2022 – 2024 роки
Перелік завдань, заходів та показників місцевої цільової програми
Цільової програми фінансового забезпечення 63 окремого батальйону територіальної оборони який дислокується в Червоноградському районі на 2022 – 2024 роки
(назва програми)
№ з/п |
Назва завдання |
Перелік заходів |
Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавець заходу, показника |
Фінансування |
Очікуваний результат |
|
||||
Джерела** |
Обсяги, тис. грн. |
|
|
||||||||
2022 рік*** |
|||||||||||
1 |
Заходи матеріально-технічного забезпечення (підрозділів) військових частин територіальної оборони |
1 Субвенція районному бюджету Червоноградсь-кого району для придбання матеріально-технічних засобів для окремого батальйону територіальної оборони |
затрат: обсяг витрат – 100,000тис.грн |
Виконавчий комітет Белзької міськоїради |
Місцевий бюджет |
100,000 |
Покращення матеріально-технічного забезпечення для розгортання в польових умовах |
|
|||
продукту ̶ один |
|
||||||||||
ефективності ̶ середня вартість одиниці, тис.грн/од. |
|
||||||||||
якості ̶ відсоток накопичення |
|
||||||||||
Головний розпорядник коштів _____________________ _____________________
Міський голова Оксана БЕРЕЗА
Номер рішення | 583 |
Дата прийняття рішення | |
Чинність | |
Галузь | |
Скликання | |
Номер сесії |
Приєднані файли: |